Home » » jailbreak 7.1 download evasion 1.0.8

jailbreak 7.1 download evasion 1.0.8






Kepada semua pengguna iphone 4,4s,5,5c,5s sudah semestinya menanti kedatangan ios yang terbaru jailbreak evasion 1.0.8. Jailbreak 7.1 telah dikeluarkan oleh Evad3rs jailbreak IOS 7 pasukan. Evasi0n7 1.0.8 boleh dimuat turun dan pasang pada Mac atau Windows PC. Anda boleh memasang kedai Cydia pada iPhone, iPad atau iPod Touch berjalan pada IOS 7.1 secara percuma. Selepas memasang utiliti jailbreak pada iDevice anda, anda boleh memasang tweak cydia dan addons dengan ciri-ciri baru.
Evasi0n7 1.0.8 kerja-kerja untuk iPhone iPad 5S/5C/5/4S/4 Mini/5/4/3/2 dan iPod Touch 5/4/3 ! Evasi0n7 1.0.8 jailbreak untethered adalah untuk IOS 7.1 untuk IOS 7. Apa yang baru dalam utiliti ini ? Kaedah ini ia adalah kaedah yang unik untuk jailbreak iPad atau iPhone anda dengan keluar memuat turun apa-apa perisian .
Selepas jailbreak anda boleh bertemu dengan evad3rs pasukan jailbreak , anda boleh menulis mesej untuk pasukan . " Masalah yang paling besar dalam masyarakat kita adalah peningkatan jumlah penipu dan penipu . Biasanya , ini adalah laman web di mana pengguna janji jailbreak untuk wang (anda mesti melanggan pengemaskinian berterusan) atau " percuma" (melalui pautan-pautan tersebut mereka mengedarkan virus dan malware).
Laman phishing itu dengan mudah boleh mengelirukan pengguna yang tidak berpengalaman , dengan mendakwa bahawa : anda boleh membuat jailbreak IOS 7.1 versi akhir, atau anda boleh menurunkan taraf IOS 7.1 untuk IOS 7.0.6 pada iPhone atau iPad anda. Seperti yang semua orang tahu, belum lagi boleh dilakukan . Kami memutuskan untuk memberi amaran kepada pemilik IOS - peranti dan bercakap tentang beberapa laman-laman phishing .
Jika anda mengesyaki bahawa beberapa laman web - sebelum memuat turun apa-apa fail , periksa sama ada ia adalah mungkin untuk memuat turun versi baru pemaju jailbreak di blog kami .
Anda harus sentiasa ingat bahawa semua alat perisian untuk Jailbreaking diedarkan secara percuma.
Semua alat-alat yang perlu anda boleh mencari dalam seksyen ini dan seksyen ini anda boleh membaca arahan terperinci mengenai bagaimana untuk jailbreak atau bagaimana untuk memasang tweak cydia .
Semuanya boleh didapati dengan mencari di laman web google.com.

0 comments:

Post a Comment

Kawan Punya Blog

Popular Posts

crazylove69. Powered by Blogger.